dimarts, 5 de maig del 2020

CREEM FRASES BOGES AMB EL CORONAVIRUS

Avui us presentem una activitat per crear frases conjugant els verbs, que ens l'ha proposada la logopeda del CREDA.





Per fer-ho has de llençar el dau 4 vegades.

El 1r dau m'ha sortit un 5. Així que vaig a la casella de QUAN i m'ha tocat la paraula AVUI.
Quan he tirat el 2n dau he tret un 1. Així que vaig a la casella PERSONATGES i m'ha tocat la paraula JO.
El 3r dau m'ha sortit un 3. Així que vaig a la casella PROBLEMA i m'ha tocat les paraules CUIDAR ELS MALALTS.
I al 4t dau m'ha sortit un 4. Així  qua vaig a la casella ON i m'ha tocat les paraules: A L'ESPAI.

Ara he de fer la frase amb les paraules:

AVUI  - JO  -  CUIDAR MALALTS   - A L'ESPAI

Avui jo cuido malalts a l'espai.

Ens podeu enviar les vostres frases al correu de l'escola.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada